söndag 18 oktober 2009

2230

jag går alltid runt och tjatar om hur tråkigt mitt hår är, för det är så platt, och inte bara platt, utan även så volymlöst as possible typ. sen ba juste haha, jag har björn axéns volumemaster! har typ aldrig använt den, av någon konstig anledning. så gjorde jag det nu och shit, det blev hur kukbra som helst! så nu kom den till nytta igen. (ett tips till er med tråkigt hår, som inte vill ha tråkigt hår!)
Sen hittar jag inte mitt rosa nagelack också, för er som bryr sig :( Fick ta rött. sicket problem.

Idag har jag varit inne hela dagen och chillat! Har faktiskt även pluggat lite. Skrev färdigt mitt arbete om Surrealismen och Frida Kahlo. Vilket inte var så himla svårt som jag hade trott. Har skjutit upp det så länge, så tog det bara någon timme! haha! jaja, nu ska jag röka min godnattcigg och gå och lägga mig. Ska till skolan imorgon! det var ett bra tag sedan jag var där på riktigt. typ innan jag drog till Skellefteå.

Inga kommentarer: