torsdag 15 oktober 2009

SÅHÄR TRÅKIGT HAR JAG.

Namn - Susanna Levin
Bor - Lunden och Alingsås
Syskon - japp
Ålder - 18
Född - 5 april
Ögonfärg - blåa
Längd - 169
Sko storlek - 38/39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - vädur
Hårfärg -mörkbrunt at the moment
Födelseort - brännö

DAGENS.

Låt - He doesnt know why - Fleet Foxes

Saknad - skellefteå lite kanske. eller nej.....jo
Kläder - morgonrock hehe
Underkläder - vita
Mat -soppa
Köp - cola
Göra sen - kolla på ännu en säsong av HIMYM
Godis - choklad hihi
Pinsammaste - idag? inget än :o

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
haha beror väl på väder och humör då
Tycker du om godis - inte lösgodis
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte så många gånger faktiskt
Äter du oftast nyttig mat - njae
Tycker du att du själv är söt/snygg - eeeh !?!?
Du ger mycket komplimanger till andra - bara till nathalie i min klass som jag knappt känner. alla andra jag älskar är jag elak mot. pauline tex. förlåt min älskade.
nöjd med ditt förnamn - ja
tycker att du själv är smart - jag överlever
Vad är det sämsta hos dig - är ganska ego.
Vad är det bästa hos dig - jag är ganska ego.
Har du bra självförtroende - ja
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på
Du tycker om att vara med tjejer - njae bara pauline och lilly och jasmine
Känner du dina grannar - bara adam <3
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vita fortfarande.
Äger du några Björn Borg trosor - ja a few
Är du en Björn Borg-fjortis ? - ...
Gillar du skolan - ja
Har du någon gång skolkat - haha ja
Spelar du något instrument - sång?
Sporter/aktiviteter har du gått i - tennis
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - olika. har inte tittat mig i spegeln på två dagar nu typ.
Tycker du om djur - bara katter och marsvin. och hajar. och... späckhuggare?
Någon som vill vara med på listan - va?

BRUKAR DU...

Sova -
jaaa
Ta mediciner du inte borde ta - nejdå
Röka - ja
Snusa - nej
Skada dig - inte med flit
Klä dig i svart - alltid typ :(
Lita på folk - inte för ofta
Drömma mardrömmar - nej
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - inga kommentarer..
Ljuga - sometimes
Vilja dö - inte just nu? haha



HAR DU...
För många vänner -
kan man? har perfekt mängd.
förföljelsemani - .... har jag inte.. eller?
Någon annan psykisk sjukdom? nej
Skadat någon? ja
Färgat håret - japp
Några piercnings - nej
Några tatueringar - nej
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält? - haha, jo

ÄR DU...
Snäll -
ibland,
Snygg - men vad tror du liksom
Söt - ger folk diabetes...
Kort - ja
Klantig - jaa

Awesome? - EEEEEEEEE JAAAAA



okej, kanske la till en fråga.


1 kommentar:

PLOO sa...

ohh min lilla späckhuggare<3 älskar att du e så elak mot mig<3